Alla inlägg den 4 september 2015

Av Svempa Alveving - 4 september 2015 22:27

Eller hur ? Tvärtom känns det ganska trivsamt. Nu är ju jag inte lastgammal utan nyss fyllde 40 men ändå.

I takt med att siffran ökar så blir erfarenhetsbanken större och större och ibland gör jag uttag ur den vilket ofta leder till en större summa tillbaka än vad jag själv har givit.

Det här med att investera och åter investera i sin omgivning utan att veta att man får nåt tillbaka är nåt varje människa skulle pröva på .

Ett vänligt ord till din medmänniska ökar oftast temperaturen i relationen och då ofta i en positiv bemärkelse. Det är iaf min erfarenhet. Om det inte gör det så kan du iaf känna den inre värmen att du kunnat formulera ett vänligt ord till någon annan.

Jag är tillbaka för att jag alltid gillat att skriva olika bokstäver stapplade på varandra och för att fundera och tänka lite.

Jag väntar mig inte att bli läst utan använder denna plats som ett ventilationssystem för mig själv

Ha en fin fredagkväll

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards