Alla inlägg den 30 september 2015

Av Svempa Alveving - 30 september 2015 10:29

Igår var jag på middag på vårt företags Sverigekonferens. I fina miljöer på Lastberget i Bålsta närmare bestämt.Jag var ditbjuden fast jag slutar på företaget den 1 dec. Eftersom mycket handlar om framtiden och jag inte är en del av den så kändes det naturligt att inte vara med under dagen utan istället arbeta och stödja upp det egna kontoret.


Det kändes aningen lyxigt att få glida in och träffa alla och bara sitta och prata. Eftersom vi är så utspridda över landet är detta enda tillfället vi har möjlighet att ses allihopa. Maten var precis som sällskapet top notch ändå så finns den där jobbiga känslan.


Jag är på väg mot något annat och jag kommer inte att få ha dessa människor omkring mig efter 1 dec

Det hade varit aningen enklare om jag valt att sluta för att jag inte trivdes men nu är det på grund av andra skäl såsom logistiska och familjeskäl. Visst är jag säker på att jag träffar en massa nya bra människor men denna tid som jag jobbat på Olivia har varit bland de bästa i mitt yrkesliv. De personer som är företagets själ är bland de bästa jag fått chansen att arbeta med.Så genuina,underbara och på tårna inför de utmaningar som finns. Man möts alltid av ett vänligt ord när man ses så också igår. 

 

Inser att jag nog haft en rätt central plats i företaget och att min person varit uppskattat vilket värmer oerhört.

Så tack alla underbara Olivianer för en underbar kväll. Ni är och förblir helt fantastiska !



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards