Alla inlägg den 19 september 2015

Av Svempa Alveving - 19 september 2015 19:21

I fredags kväll kunde jag springa igenom sista passet inför Brotorp imorgon söndag.

Trots ofrivilligt uppehåll på några dagar då jag haft en krånglande hals kändes det som att det fanns ett tryck i steget,nästan så att det kändes som att jag flöt strax ovan asfalten.
Härlig känsla när det känns så för det känns som att man springa hur långt som helst.

Inorgon är det så dags för ett nytt lopp. Grundplanen för hösten var egentligen halvmaran i Stockholm men då Brotorp Trail Run dök upp kändes det både som ett bättre och roligare alternativ. Främst för miljön man springer men också därför att jag får några extra km,dessutom på samma underlag som Sörmlands Ultra Maraton som jag springer den 10 oktober.

Jag har kunnat träna på bra tack vare min löpcoach Ingmarie. Det har blivit så mycket roligare med olika inslag än bara löpning och jag har fått så många enkla råd att tänka på som hjälpt mig framåt.

Hon levererade dessutom ett mycket roligt besked då hennes magnetröntgen visade att det inte behövdes någon operation för hennes del ?. Det gjorde nog mig lika glad.

Imorgon står jag lust och glädjefylld på startlinjen.Ser fram emot 25 sköna km tillsammans med några vänner.

Ha en fin lördagskväll !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards